10 optiuni de mic dejun sanatos si usor de preparat!

Cine spune ca micul dejun trebuie sa fie neaparat plictisitor? Nutritionista Lisa Guy ne propune 10 optiuni de mic dejun, usor de preparat, foarte sanatoase si gustoase!

1. Musli gustos

Incepe dimineata cu un bol de musli din ovaz, seminte de migdale, floarea soarelui si dovleac (lasat peste noapte la inmuiat in lapte) peste care poti adauga niste capsuni, afine, mere rase si iaurt natural. Aceasta gustare iti asigura aportul de fibre, antioxidanti si de calciu pentru a incepe o noua zi.

breakfast (1)

2. Ochiuri cu spanac si paine de graham prajita

Un ou ochi cu o mana de spanac peste o felie de paine de graham prajita si iahnie de fasole, ar trebui sa „iti faca cu ochiul” ! Iahnia de fasole este o sursa bogata de fier, vitamine B si fibre. Spanacul este plin de beta-caroten, vitamina K si acid folic.

Poached eggs (2)

3. Terci de ovaz

Terciul de ovaz amestecat cu lapte de migdale, fulgi de migdale, seminte de chia si cateva cubulete de pere si banane, peste care se presara putina scortisoara si putina miere naturala este o alta optiune delicioasa. Ovazul este bogat in beta-glucan, un tip de fibre solubile, foarte benefic pentru reducerea nivelului de colesterol.

Whole oat porridge (3)

4. Suc verde

Sucul verde preparat dintr-un mix de spanac, patrunjel, telina, castraveti, mere, lime si avocado la care se adauga o lingurita de spirulina pentru mai multe proteine ​​si nutrienti, este bogat in antioxidanti si este excelent pentru a incepe o dimineata insorita de vara.

reen vegie juice (4)

5. Cupa de fulgi de cereale si iaurt

Intr-un pahar adauga straturi de musli, iaurt organic si fructe de padure peste care se presara nuci pisate si nuca de cocos maruntita. Iaurtul este plin de bacterii benefice care ajuta la stimularea florei intestinale, respectiv a tractului gastro-intestinal.

Muesli and yoghurt (5)

6. Felii de paine prajita

Alege sandwich-uri cu paine prajita umplute cu pasta de avocado, ou prajit, si rondele de rosii. Ouale sunt un mic dejun fabulos, care iti ofera o multime de proteine​​, zinc si fier. Avocado este o sursa excelenta de antioxidanti vitamina E si beta-caroten.

Spelt toasted sandwich (6)

7. Shake din fructe rapid si gustos

Arunca in blender o lingura de zmeura congelata, o banana, o lingurita seminte de chia, 2 curmale, 2 linguri de pudra de proteine ​​(de exemplu, orez fermentat brun, proteine ​​din mazare sau zer) peste care toarna niste lapte sau iaurt. Acesta este un mic dejun la care poti apela atunci cand esti in criza de timp. Este bogat in proteine si te va ajuta sa iti mentii in echilibru nivelul de zahar din sange. Iti va satisface nevoia de dulce pentru intreaga zi.

Fuit smoothie (7)

8. Musli natural

Musli natural cu nuci si seminte, acoperit cu fructe de kiwi, un pumn de fructe de padure, si o lingura de iaurt natural. Acest mic dejun este bogat in fibre, antioxidanti si probiotice.

Natural muesli (8)

9. Terci de quinoa

Terci de fulgi de quinoa cu lapte de migdale, cuburi de mere, scortisoara, seminte de floarea soarelui si migdale care se amesteca cu iaurt de vanilie. Quinoa este o samanta foarte hranitoare bogata in fibre si proteine ​​si poate fi o alternativa fara gluten la semintele de ovaz.

Quinoa porridge (9)

10. Omleta pe paine de graham

Omleta facuta cu sos pesto si servita cu felii de rosii la gratar si cu paine de graham prajita cu ulei de in si avocado. Acest mic dejun consistent este bogat in proteine ​​si grasimi sanatoase si te va tine satul pana la masa de pranz.

Scrambled eggs (10)

*

*

*

Related posts

Top