10 Trucuri pentru pastrarea siluetei actuale

1. Micsorati portiile!

Atunci cand luati masa la restaurant, alegeti unul dintre felurile de mancare care are gramajul mai mic decat celelalte. Daca gatiti acasa, alegeti o farfurie mai mica din care sa mancati. Este posibil sa va fie inca foame atunci cand va veti ridica de la masa, insa in scurt timp va veti obisnui stomacul sa se sature cu mai putin.

 

2.Atunci cand luati masa acasa, pastrati in fata dumneavoastra doar farfuria din care mancati si, in niciun caz nu tineti aproape restul vasului cu mancare. Altfel veti fi tentati sa umpleti farfuria din nou.

 

3.Savurati mancarea!

Serviti intotdeauna masa in mod civilizat, asezati pe scaun si nu din picioare, pe fuga. Folositi ustensilele de servit masa fara graba, taind preparatele in bucati mai mici pe care sa le mestecati indelung. Mancati incet si faceti o pauza de 5 minute la jumatatea mesei.  In acest mod permiteti organismului sa va anunte in timp util atunci cand atinge satietatea si nu veti mai simti nevoia sa comandati inca un fel de mancare.

 

4.Incercati sa aveti mereu cu dumneavoastra la birou fructe. Sunt cea mai buna alternativa pentru pofta de dulciuri de pe parcursul zilei.

 

5.Incercati ca dupa fiecare masa sa va spalati pe dinti, si, in special dupa ce luati cina. Pe langa faptul ca va ajuta sa va pastrati dantura sanatoasa, periajul dintilor transmite creierului mesajul ca ora mesei a trecut, asadar nu veti mai simti impulsul de a rontai in urmatoarele ore.

 

6.Mergeti la cumparaturi cu stomacul plin! Ca sa evitati sa umpleti cosul cu mezeluri, biscuiti sau alimente grase sau dulci, mergeti la supermarket doar dupa ce ati mancat. Astfel, nu veti tentati sa puneti in cos mezeluri, paine, mancare semipreparata sau conserve, ci doar fructe si alimente sanatoase.

 

7.Pastrati paharul de vin pentru desert!

Nu este un secret ca bauturile alcoolice, precum vinul dulce sau cocktailurile contin zahar procesat – inamicul numarul 1 al siluetei. In plus, alcoolul consumat inaintea sau in timpul mesei va destinde si va face mai putin atenti la cantitatea de mancare din farfurie. Asa ca pastrati paharul in loc de desert.

 

8.Tineti aproape, chiar si pe frigider, o fotografie cu dumneavoastra la aceasta greutate la care va simtiti bine. Astfel veti fi mai putin tentati sa deschideti frigiderul sau sertarul cu biscuiti si chips-uri.

 

9.Si a-propos de biscuiti si chipsuri… E posibil ca in acest moment sa aveti acasa provizii de dulciuri, popcorn si snacks-uri, cu scuza ca le pastrati pentru momentele in care aveti musafiri. Faceti tot posibilul sa scapati de ele acum, ca sa evitati orice tentatie!

 

10.Renuntati la bauturile carbogazoase! In locul lor, beti limonada indulcita cu miere. Si cat mai multa apa! Acasa sau la birou umpleti de dimineata un vas cu apa rece, felii de lamaie si castravete si cateva frunze de menta.

Lamaile sunt foarte bune pentru detoxifiere si pentru intarirea sistemului imunitar, menta relaxeaza muschii colonului, iar castravetele este excelent pentru hidratarea organismului.

Bautura un aspect interesant si poate fi un rasfat zilnic.

slimming-detox-diet-recipe

Related posts

Top